oinophilia

oinophilia

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Αποτελεσματικές τεχνικές χαμηλού ή και μηδενικού κόστους για την αύξηση των πωλήσεων του κρασιού στο εστιατόριο. ( Μέρος 3ο )

Share


 Ενημερωμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό


Το προσωπικό είναι ίσως ο πιο κρίσιμος παράγοντας που θα εξασφαλίσει την επιτυχία κάθε προσπάθειας. Η επιλογή των κατάλληλων υπαλλήλων που διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα για να σταθούν στην σάλα ενός εστιατορίου και η εκπαίδευση τους σχετικά με το κρασί και τις ετικέτες της λίστας είναι καθοριστικής σημασίας για την σωστή προώθηση των κρασιών.

Δεν εννοούμε φυσικά ότι πρέπει να έχουμε ένα σομελιέ στο εστιατόριο μας αλλά θα πρέπει κάθε υπάλληλος να εκπαιδευτεί και να αποκτήσει βασικές γνώσεις για το κρασί γενικά αλλά ειδικότερα για τα συγκεκριμένα κρασιά της λίστας του εστιατορίου. Θα πρέπει να εξοπλιστεί με τα εφόδια εκείνα που θα τον βοηθήσουν να προσφέρει μια οινική απολαυστική εμπειρία στον πελάτη και όχι απλά να καταγράψει την επιλογή του πελάτη αφήνοντας τον αβοήθητο να επιλέξει μόνος του. Μια καλή λίστα με αξιόλογες επιλογές δεν είναι αρκετή από μόνη της να αυξήσει την κατανάλωση του κρασιού και τα κέρδη από αυτό. Αν ο υπάλληλος δεν γνωρίζει πώς να την αναδείξει, να πείσει τον πελάτη να τον εμπιστευτεί και να αποδεχθεί τις προτάσεις του τότε η επιτυχία κάθε προσπάθειας θα είναι περιορισμένη.

Οι ιδιαιτερότητες μιας λίστας κρασιών και η διακριτική προώθηση της απαιτεί εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό στην εξυπηρέτηση πελατών. Μια σύντομη ημερήσια ενημέρωση από τον υπεύθυνο της δημιουργίας της λίστας είναι αρκετή για να εφοδιαστούν οι υπάλληλοι με τις κατάλληλες γνώσεις για τα κρασιά της λίστας και να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα στοιχεία κάθε κρασιού που θα τους βοηθήσουν να τα προωθήσουν.

 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ZAZZLE STORE

Shop & Create on Zazzle
SYNC BLOGS SYNC ME @ SYNC

La Redoute Κάντε Click Εδώ