oinophilia

oinophilia

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Αποτελεσματικές τεχνικές χαμηλού ή και μηδενικού κόστους για την αύξηση των πωλήσεων του κρασιού στο εστιατόριο.( Μέρος 4 )

Share
Το κρασί του εστιατορίου ….κρασί του εστιατορίου


Έχει γίνει μόδα πλέον στα εστιατόρια η εμφιάλωση ενός κρασιού με ετικέτα του εστιατορίου. Το κακό σ’ αυτή την περίπτωση είναι η αδιαφορία για την ποιότητα του κρασιού και η επιλογή του από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν από κρασί και δεν ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ένα πραγματικά προσωπικό κρασί. Η δημιουργία και η παρουσίαση ενός τέτοιου κρασιού πρέπει να έχει την σφραγίδα των ανθρώπων του εστιατορίου.



Το συγκεκριμένο προϊόν θα μπορούσε να γίνει ένα σημαντικό εργαλείο στην διάθεση των εστιατόρων αν το διαχειρίζονταν σωστά τόσο στην δημιουργία του όσο και στην προώθηση του.



Ένα τέτοιο προϊόν για να έχει επιτυχία δεν αρκεί μια απλή αναφορά στον κατάλογο. Πρέπει να εκφράζει την διαφοροποίηση του από τα υπόλοιπα κρασιά και να αντανακλά την προσωπική φροντίδα των ιδιοκτητών του εστιατορίου για την παραγωγή του. Να δίνει την αίσθηση στον πελάτη ότι αυτό το κρασί πράγματι έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο χώρο και όχι ότι είναι ένα ακόμα φθηνό προϊόν ενός μαζικού εμφιαλωτηρίου ή το φθηνό κρασί ενός οινοποιείου που απλά κολλήσαμε μια ετικέτα με το όνομα του εστιατορίου.



Καταρχήν το κρασί του εστιατορίου πρέπει να έχει την δική του αποκλειστική σελίδα στον κατάλογο των κρασιών και να περιέχει πληροφορίες και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την διαδικασία παραγωγής του. Τα κείμενα θα πρέπει να είναι γραμμένα σε πρώτο πληθυντικό χωρίς πολλές τεχνικές πληροφορίες και να εκφράζουν την συμμετοχή των ιδιοκτητών στην δημιουργία του.

Η παραγωγή ενός τέτοιου κρασιού δεν μπορεί να γίνει χωρίς την βοήθεια ενός οινολόγου που θα αναλάβει όλη την παραγωγική διαδικασία.

Η προσωπική ενασχόληση των ιδιοκτητών, σε συνεργασία πάντα με τον οινολόγο, θα πρέπει να ξεκινήσει από τον αμπελώνα και το σταφύλι. Ο οινολόγος λαμβάνοντας υπόψη το στυλ του εστιατορίου θα προτείνει τις κατάλληλες ποικιλίες και τρόπους οινοποίησης και θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες να κατανοήσουν βασικές λεπτομέρειες της παραγωγής του και να έχουν το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για να υποστηρίξουν και να προωθήσουν το δικό τους κρασί.



Ένα τέτοιο κρασί μπορεί πραγματικά να λέγεται το κρασί του εστιατορίου και θα προσφέρει στον πελάτη πολλά περισσότερα από την απλή επιλογή ενός φθηνού κρασιού προσωπικής ετικέτας. Η παρουσία και η παρουσίαση του θα αποτελέσουν μια ευχάριστη έκπληξη για τον πελάτη και θα είναι πιο δεκτικός να πληρώσει ένα υψηλότερο τίμημα από το συνηθισμένο για ένα τέτοιο κρασί.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ZAZZLE STORE

Shop & Create on Zazzle
SYNC BLOGS SYNC ME @ SYNC

La Redoute Κάντε Click Εδώ